Our research competency in computer graphics is especially mature. Our entertainment businesses provide diverse target applications for our pioneering work. This allows us to achieve a rare level of cross-fertilization by juxtaposing real-time algorithms for the game studios with high-end techniques for the movie studios, achieving speed and directability in physical simulation, spanning visual styles from photorealistic to artistic, and blurring the boundaries between computer graphics and materials science.
S | S | R | K | J | S | M |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
Posting
Recent Post
- Gamparan untuk kita semua civitas akademik (mahasiswa & dosen) 27 Desember 2020
- Electronic Tools Requirement yg harus mahasiswa elektro punya 9 Desember 2020
- Pyroelectric Infrared BTE16-19 25 November 2020
- Software Teknik Elektro 8 Oktober 2020
- Kiblat Situs Terbaik Dunia Teknik 7 Oktober 2020
Upcoming Event
Negara Pengunjung
Recent Post
Teruntuk mahasiswa, Tugas dan Ujian (UTS dan UAS) menjadi makanan sehari-hari yang dengan ikhlas terkadang berat hati untuk dikerjakan, terlebih jika tugas kuliahnya serba mendadak (mendadak diberikan, mendadak deadline harus dikumpulkan dalam waktu singkat hitungan hari, mendadak berdatangan di waktu bersamaan dan mendadak harus dikerjakan). Yaahh itulah yang kami sebut tugas se alaihum gambreng. Terkadang…
Read More